PÅSKLOV!!!!

Tänkte bara nämna för er läsare att jag nu gått på PÅSKLOV och att det känns AWSOOOOOME!!!!! :D
Lovet kommer att tillbringas i kära Norrköping hemma hos min kära och underbara älskling och hans underbara familj! Kommer bli påskfirande hemma hos hans pappa Lasse och hans fru Gunilla! Så mysigt det ska bli :P
 
Kommer självklart att jag bjuda på bilder när jag kommer hem efter min längre vistelse i Norrköping :D Detta lov kanske inte bli så lugnt för vi ska fira påsk, plugga, åka till Stockholm, plugga, troligen pizza kväll, plugga. Så det blir fullt upp, men jag älskar det :D Gillar när det händer saker :P Skulle bli galen av att sitta hemma och bara glo varje dag :P Hihi! Men ska verkligen bli kul med en längre tid i Norrköping bland massa härligt folk :D TOPPEN TOPPEN och det roliga är att jag åker redan imon och inte på fredag som det var sagt!!! Så det ska bli jättekul :D Ska krama om min älskling jätte mycket :D
 
Blir ledig imon från skolan eftersom det blev så konstigt med lektionerna, vi skulle börjat vid kvart i 1 och det är väldigt sent, och vi har många i klassen som inte har så bra med bussarna så då måste dom vara i skolan från 8 till kvart i 1 innan själva skolan igentligen börjar och det är ju inte kul. Så vi snackade runt lite med de få lärarna vi skulle ha imon så vi kunde jobba hemma istället för att vara i skolan och det gick ju bra som tur är :D Så blir att åka på förmiddagen med tåget :D WOHO!
 
Ska även se till att försöka att få till någon video med oss nu i veckan :D Ska göra mitt bästa :P :)
Jag älskar dig <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback