Bra dag!

Idag har jag fått veta vad jag får för betyg i Praktisk marknadföring 1 :D Och jag får ett C i betyg och det känns verkligen helt sjukt bra :D Älskar verkligen när det går bättre för mig i skolan! Känns så bra och man blir så enormt mycket mer motiverad till att fortsätta kämpa och arbeta med annat! Så idag efter skolan när jag kom hem till halv fyra så valde jag vid 4 att sätta mig och fortsätta jobb på webbsidan som vi håller på med i skolan :D Och jag är så grymt nöjd med mig själv som satt enda till 7 och jobbade med den! Tog nästan ingen pause utan bara jobbade, vilket gjorde att jag fick mycket gjort :D Sjukt kul :D
På bilden har jag precis börjat med det ungefär xD Hade bara hunnit välja hur sidan skulle se ut, sätta dit 3 länkar samt sätta dit min logga. Så hade mycket kvar att göra :D Men nu är sjukt mycket gjort så vet inte om jag har så mycket kvar :P Hoppas på att jag nästan är färdig :P Fast då vet jag inte redigt vad jag ska göra på lektionerna vi har kvar :P Men finns ju alltid saker man kan lägga till liksom ;) Hihi!
 
Men nu ska jag fortsätta prata med min älskling och imon får jag träffa han under 2-2,5 timmar då han ska neråt :D LOVELY!!!!! Så längtar rätt mycket kan jag säga :D <3
 
Men snart sova oxå så jag säger väl godnatt till er!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback