Jag vill shoppa!

Vet ni en sak.. JAG VILL SHOPPA! Skulle inte vara helt fel att ha ett par tusen och bara shoppa kläder för.. Känner att jag verkligen behöver nya kläder.. Behöver mer byxor, mer linnen, nya trosor, nya bhar.. Men pengarna räcker ju inte till det :( Skulle verkligen vilja vinna pengar!  Men nu i veckan ska jag iallafall gå och kolla på byxor då Cubus faktiskt har redigt grymma priser på byxor. Så hoppas jag aknske kan hitta iallafall 2 elr 3 byxor för dom kostar bara 99:- styck just nu :D Och det är sjuuukt billigt för jeans! Så hoppas verkligen att jag kommer i dom! Har ju alltid problem med mina fotbollslår och vader.. Hatar det för att det är sjuukt svårt att hitta byxor som sitter perfekt eller bra.. :(
Skit i att det står ingallerian.se xD Hittade ingen bild så denna fick duga helt enkelt ;) Livar upp inlägget en del iallafall :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback