Tjabba Tjena Hallå!

Hejsan alla :D

Va några dagar sedan jag skrev nu upptäckte jag! Så tänkte att jag skulle slänga in ett litet inlägg :P Känner att jag har blivit lite smått dålig på att blogga, men jag ska försöka att bli bättre på det!
 
Sen jag skrev sist så kan jag säga att jag va hela förra helgen hos Mike, vi umgicks med han kompisar på fredagkvällen som jag skrev och på lördagen blev det hockey och sen körde vi på myskväll framför tvn med LOST :) På söndagen blev det slappdag som mesta dels spenderades i soffan eller sängen. Vid 15 fick vi rycket att vi skulle ta oss bort till Ö&B för att handla lite saker som vi kände behövdes och lite spontana köp också tror jag att det blev ^^ Sen när vi kom hem lagade jag lite mat då älsklingen inte mådde så bra, han fick vila i sängen och jag stekte kassler och gjorde kroketter i ugnen :) Kände mig så stolt att jag vågade ta ut plåten själv från ugnen. (JA, JAG ÄR LIVRÄDD FÖR DET!!) Efter det blev det slappande framför tvn om jag inte minns fel :P
 
Måndag blev det skola och jag åkte sedan hem till mig efter skolan :) På tisdag va det praktik och då blev det även att ta bussen upp till Vimmerby sen på eftermiddagen och sova hos Mike :) Duschade och käkade, blev även tv mys och sen sova!
På onsdag va jag ledig från skolan och hade bara elevskyddsombudsutbildning nere på Mikes skola vid 12.30-15.30. Va intressant men segt ändå :P Sen åkte jag hem för att klippa mig och ta det lugnt!
 
Idag va det skola och sen hade jag min första körlektion på en bit över 1 månad. Det va väldigt länge sedan men det gick hur bra som helst :) Kände mig nöjd! Sen så åkte jag hem och har tagit det lugnt, målat naglarna (ser hemskt ut!!!!!!!!) och bara chillat!
Imon är det skola och då kommer älsklingen även att följa med mig hem över helgen :) Ska bli kul då det är länge sen han va hemma hos mig, ska bli ovant att ligga brevid varandra i en väldigt trång säng emot vad vi har vant oss vi nu när älsklingen har flyttat och har större säng (1,80) :)
 
 
Vet inte redigt vad jag mer ska skriva men jag kan väl dela med mig lite av bilder från instagram som ni inte har sett :P Följ mig gärna där! @linneagungard heter jag där :P
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback