Onsdag 30 April!

Heeejsan alla :D
 
Onsdag och jag har tråk ;) Sista dagen i skolan för denna vecka och känns som denna vecka verkligen har gått fort! Slutar vid halv 3 idag och sen ska jag in en sväng till Hultsfred innan jag ska hem för att åka till Högsby för att fixa med nya glasögon :P Ska bli intressant med nya glasögon som har rätt styrka och som jag troligen trivs mer med :P Då kanske jag börjar använda glasögon mer till vardags och inte bara på kvällarna :P Vi får hoppas på det bästa! Idag har jag bilen eftersom att jag måste hem snabbt efter skolan och känns läskigt att köra själv eftersom att jag måste köra en annan väg än vad jag hade behövt göra i vanliga fall. Det är vägarbete så man kan inte köra som vanligt utan behöver köra en omväg på nästan 1 mil eller mer :)
 
Idag är det valborg men blir inte något riktigt firande för oss, vi tar det lugnt hemma bara  :P Det är inte någon stor grej för oss liksom :P
 
Igår beställde jag mina studentinbjudningar, är sen med det men hinner få hem dem och så i tid och sen har man en viss tid på sig att svara så det ska nog gå bra ändå :P Hihi! Allt börjar närma sig nu! Bara 44 dagar kvar och 29 riktiga skoldagar (helgen och studiedagar borträknade) kvar tills jag tar studenten! Helt sjukt att det har gått så fort :O
 
Men nu ska jag fortsätta jobba med arbetet vi håller på med så vi hörs! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback