Jag blev utvald!

Jag har blivit utvald till att få ta del av LoppiBlogbag!
Vet att de först och främst riktar in sig på föräldrar men jag tänkte att jag åtminstone kunde försöka att anmäla mig och det roliga är ju att jag faktiskt blev utvald! :) Så himla kul! Ska bli roligt att testa sköljmedlet, har inte sett dem innna :) Tidningen blir väl att ge till Rivers mamma (min gudsons mamma) tror jag då jag inte har någon anledning att läsa som förskolan! :)
IMG_1544.JPG
Tack så mycket Loppi! Kunde inte bli gladare!


Kul! Blev också utvald och de blir min 3:e :)

Svar: Så roligt! Tyckte det va så himla kul att bli utvald! :) Brukar aldrig "vinna" något så blev överlycklig ;)
Linnéa Gungård

2014-08-27 // 12:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback