Uppdatering!

Hejsan alla! :) Sen jag skrev senast så har det hänt lite :) Har varit i Västervik och handlat lite allt möjligt samt tagit det lugnt och även jobbat idag och igår! :) Mikes mamma Monica har varit här över helgen och Mike och hon har varit i Kalmar och lite :) I Fredags när Monica kom var vi även ute på Prime här i Vimmerby och åt fin middag, gott men dyrt enligt mig! :) Har iallafall som sagt jobbat idag och igår, extra timmar som är extremt värdefulla! Nu har jag 5 dagar i September som jag blivit tilldelad så lite jobb blir det, värdefullt! :) Idag efter jobbet var det även avslutning med jobbet med tacos och bowling :) Hur kul som helst! Älskar jobbet, så kul och trivsamt! :) Love it! Men nu ska jag sova! Mike börjar skolan imon och jag är trött!Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback