God Jul <3

God Jul får jag väl börja med att säga till er kära läsare! Ni är inte många men ni är fina ni få! :)
 
Idag är det både julafton men även min födelsedag! Tänk att jag redan är 19 år gammal, blev påmind om att jag just idag påbörjar mitt sista år som tonåring, kändes ju inte så jättebra att veta men det är som det är helt enkelt :P Är ju sant och det går nog bra att verkligen bli vuxen nästa år tror jag! :)
 
Idag har jag firats lite lätt på morgonen men julstrumpa och paket :) Fick saker som jag har önskat mig så jag är mer än nöjd! :) Öppnade paket, åt julgröt och skinkmacka, duschade, fixade mig och sedan va det dags att bege sig till Mörlunda för att fira julafton :) Där blev det massa god mat, fixa, godis och efterrätt och sen självklart paketöppning :) Alltid lika trevligt, och kul att få träffa alla på pappas sida :) Eller ja i alla fall dom närmaste släktingarna :) Blev i alla fall en mysig eftermiddag och kväll :) Va hemma till ca 20.00 och har sedan dess slappat och kollat på TV, kollar just nu på Pretty Women och när det är pause där så ska jag ta och värma en pizza och käka :)
Imon blir det minijulafton hemma hos mormor :) Blir lite paket där också men inte någon julmat utan det blir mormors fantastiskt goda köttfärslimpa :D MUMS!!! Ska bli kul imon oxå!
Kvällen kommer att förbli lugn! Bara slappa helt enkelt!
Kommer att komma inlägg med mina paket och presenter sen längre fram!
 
Idag kom även första snön så imon blir det ut och fotografera! :)
Kram på er!!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback