Shopping!

Hej på er denna gröna December dag!
Ingen snö har kommit hit ännu och lie deprimerande är det väl kan man väl säga! Lite snö tycker man ju att det skulle kunna vara nu, det är ju trots allt 1 vecka kvar till jul.. Hade ju inte varit fel med lite vitt på marken i alla fall! :)
 
Idag fyller min underbara älskling Michael 23 år <3 Ska hem till honom nu på eftermiddagen tills han har slutat skolan och ska sedan stanna till Fredag :) Då ska vi även ta med oss lilla Raja hem till Målilla då vi ska ha henne hemma hos oss över jul eftersom Michael ska vara med sin familj och har inte möjlighet att ta med sig lilla Raja till Norrköping <3 Ska bli mysigt att ha henne hemma i Målilla <3 Min och älsklingens lilla bebis <3
Men i alla fall! I går va jag i Kalmar med Michael som skulle på ett möte. När han va på möte så passade jag på att shoppa loss :P Hittade lite allt möjligt! Hittade 2 jeans, en duschkräm, en body mist, en lip care mix, godis och lite annat som jag inte kan nämna här! :) Super nöjd med allt och äntligen så äger ag produkt från både The Make Up Store och The Body Shop ;)
Nu ska jag ta och byta om och fixa mig! Är så himla trött så hoppas på att vakna till efter att ha tvättat ansiktet och lite :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback