Måndag :(

Måste verkligen komma på bättre rubriker!!!
Idag är det måndag.. Gillas inte! Hade sjukt svår att sova i natt och bara vaknade hela tiden.. Inte skönt! Hittade inte ron att sova liksom :( Aja, hur elr hur så är det måndag och då är det alltid extra jobbigt att gå upp tyvärr :/  Men så är det och får bara försöka att leva med det :( Idag var det så dimigt så det va svårt att se något.. På bilden här nedan är det en ishall bakom bilarna, dock syns den inte alls..
I helgen har man varit hos älsklingen som jag brukar :) Alltid lika trevligt som vanligt, dock umgicks vi inte lika mycket som vi brukar då jag hade lite annat att göra också :)
 
I fredags hade klassen bokat bord på Brygghuset i Vimmerby :) Blev en mysig middag med prat, god dricka och bra sällskap! Måste verkligen göras även om det svider i plånboken att äta så dyrt :) Efter några timmar där blev det att bege sig hem till Mike och sova :)
På lördagen var det att ge sig upp till 8 tiden då jag skulle med tåget till Blomstermåla som gick strax innan 10 :) Skulle iväg och hälsa på min underbara gudson för första gången på snart 5 månader :( Hemskt att det tagit så långt tid men så blir det när skola, jobb och sånt är inblandat.. Men vi fick träffas i alla fall :D Ska dit snart igen, så det inte blir så långt hopp! Sen på kvällen när jag kom hem började jag  med en daimcheescake och misslyckades lite med den samt pluggade på körkortsteori och lite :) Sedan körde vi på tacos till Melodifestivalen :D Va en bra kväll med god mat och mys <3
På söndagen var vi riktigt effektiva :)
Vi diskade, dammsög och moppade hela lägenheten, diskade hylla i kylskåpet, städade handfatet och toaletten i badrummet, plockade ordning bland kartonger, torkade disk, torkade av kryddhyllan, torkade bänkar, tog in tvätt, gjorde kyckling i ugnen, handlade och pluggade teori :) Blev riktigt bra och nöjd med allt också! Sen kollade på HOUSE och slappade innan maten skulle göras, som älskligen gjorde :) Super gott som vanligt, vilket inte förvånar mig!
Sen på kvällen tog vi det bara lugnt framför tvn med en chipspåse och slappade och nöjt av lugnet då vi tyckte vi var värda det!
 
Nu ska jag inte skriva mer här utan fortsätta lyssna på musik och snacka med älsklingen innan jag ska ta och sova och tagga för praktik imon :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback