Tisdag!

Tisdag idag och näst sista praktik veckan gjord.. Nästa vecka har jag hela veckan och sen är min praktik helt slut för min del :(
Snacka om va jobbigt!!! Jag älskar att ha praktik, jag tycker att det är skönt att någon dag då och då kommer ifrån skolan och plugget och få känna på arbetslivet! Jag älskar det! Men i alla fall, jag njuter av den tiden jag har kvar!
 
I Fredags träffade jag min älskade vän Nuttis för första gången på nästan 1 år! Helt sjukt att det har tagit så långt tid! Vi pratade på som ingeting och allt var frid och fröjd! Älskar att umgås med henne, prata gamla minnen och bara njuta av livet liksom! Någon gång framöver ska jag spendera en helg i Norrköping tillsammans med henne i hennes lägenhet :D Umgås i stan, shoppa, fika, gå promenader, flumma om kvällarna, uppleva gamla minnen, fota och massa annat skoj :D Längtar!!!
 
I helgen har det inte hänt så mycket, hjälpte till med att tvätta våran skitiga bil och fick ett gott skratt tack vara min mamma och pappa som är smått klantiga ;) På söndagen kollade jag på hockey och försökte heja Sverige till guld men de vill inte sammarbeta med mig..
Älsklingen var i Norrköping hela helgen och kom hem på söndagkvällen vid 20 och då mötte jag honom vid stationen och sen gick vi hem till han och kollade på Farmen och House :) Blev lite mys då vi saknat varandra <3
På måndag var det skola igen efter att haft lov i en vecka, kändes jobbigt att gå upp.. Älsklingen skulle iväg till Kalmar och jag som sagt till skolan. Gick i skolan och pluggade samt jobbade med UF företaget :) Efter det gick jag och köpte en hamburgare på Sibylla som lite lunch och sen gick jag och hämtade ut 2 paket till Mike :) Hade jag inte hämtat ut dom åt honom hade han inte kunnat hämta dom förens tidigast Torsdag då han är hemma så att postutlämningen har öppet :) Sen gick jag hem till älsklingen och käkade min lilla burgare och började sedan arbeta på en webbutvecklingsuppgift :) Jag fick väldigt mycket gjort och jag är nöjd med det jag har åstadkommit under 2 timmar ungefär :P Nöjd, nöjd och nöjd ;) Efter det gick jag en kort promenad innan älsklingen kom hem, jätteskönt väder fast det var lite kallare än jag trodde det skulle vara.. Men mysigt med en sån här himmel i alla fall!
Sen kom älsklingen hem och vi käkade lite (han åt kebabrulle och jag makaroner och sallad :P) samtidigt som vi kollade på House och sen kollade jag lite på Hasselhoff men älsklingen va så himla trött så vi gick och lade oss istället och det gjorde inte mig något <3
Idag vaknade jag då upp hos älsklingen igen och kändes hur bra som helst att vakna upp bredvid min älskling, få pussa honom hejdå och så innan han går <3 Sen blev det att jag segade runt hemma hos honom, käkade frukost, gjorde mig i ordning och diskade samt slängde sopor innan jag traskade iväg till bussen mot Målilla :) Skulle till praktiken och ha praktik och det gick bra :)
 
Nu är det kväll och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Har målat mina naglar så hoppas jag låter bli att bita och ser till att jag får lite längd på naglarna nu! Trött på korta och tråkiga naglar.. Vill ha fina och långa samt jämna naglar!
Nu ska jag komma på något att göra så vi hörs en annan dag helt enkelt! Ska betala räkningar ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback