2014-01-01

Jaha, idag är det alltså 2014 :P Får se hur långt tid det tar innan man börjar skriva rätt HELA tiden! Brukar ha väldigt svårt när det ändrar år och att komma ihåg att ändra år när man skriver ;) Inte det lättaste :P

Idag har det inte hänt så jättemycket. Vaknade lite efter 8 och låg kvar och drog mig i sängen ett tag :) Riktigt skönt! Efter det gick man ner och åt lite frukost och sen liksom gjorde man sig i ordning och packade det sista :P Vid 13 satte jag mig på tåget och åkte hemåt, fick vänta 1 timme i Linköping men det gick bra trots min tabbe.. Tappade en smoothie på golvet.. Pinsamt..

 

Efter det åkte man ner till Hultsfred med tåget och sedan åkte man och lämnade en julklapp samt åkte till WIllys och handlade lite frukt och sånt där gott :P Nu börjar mitt nyttigare år :P

Nu ska jag slappa och tagga inför lite småjobb imon tidigt :P Ska bli intressant och se hur vaken man är :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback