Mitt 2013, Del 1

 
JANUARI
I januari hände det inte så mycket. En kall månad som bestod av att jag gick på min första basketmatch med Mike och Isak :) Fick även hem mina underbara canvastavlor med mina egna motiv <3 Jag blev även officiellt gudmor till lilla River <3
 
FEBRUARI
Firade Alla hjärtans dag med världens underbaraste älskling, bakade lite och var på dop för Joakim Helgesson
 
MARS
Firade lilla Theos 1 års dag och gick mysiga promenader med älsklingen <3
 
APRIL
Gav ett försök med att kolla på YOHIO i Norrköping men det va superduper dåligt.. Kollade även på Sean Banan i Norrköping och det var toppen! Älskligen och jag besökte även huvudstaden för lite shopping och mys tillsammans <3
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback