Sammanfattning av dagen typ :P

Hejsan Svejsan alla :)
 
Idag har man varit hemma hos Mike med mamma och pappa och hjälpt han att få upp 2 hyllor samt stereon :) Så nu är det fixat och det blev verkligen bra tycker jag :P Gillar att stereon är i köket, då kan den vara på om man bakar, lagat mat, diskar eller liknande :P Jag älskar att lyssna på musik då! ALLT går så mycket fortare och blir så mycket roligare då :P Så det ska vi inviga på Tisdag när jag ska fixa lite köttbullar hemma hos älsklingen :P
 
Vi har även hunnit med att fika där hos honom :P Vi hade köpt med oss lite fika och det blev godkänt :P Bara att jag va klantig och hade tagit någon slags vaniljbiskvi istället för choklad, men det va ju tur att den jag tagit va godkänd ändå :P
 
Just nu sitter jag bara och sjunger lite.. har tråkigt.. finns inte något roligt att titta på.. hittar inget roligt på viaplay.. ska se om jag hittar något på swefilmer.. annars vet jag inte vad jag ska hitta på..
 
Juste.. Har även glömt att nämna att jag ska börja gå ner i vikt. Jag är överviktig och det står jag för. Jag behöver gå ner några kilo så jag får tillbaka kroppen jag hade när jag höll på med fotboll för lite mer än 2 år sedan.. Jag måste sluta äta godis varje dag som jag har gjort under ett antal månader och jag har faktiskt klarat mig utan det idag och igår :P STOLT :D Detta händer verkligen inte ofta!
 
Och en annan sak.. I torsdags så skulle jag äta lite granatäpple hade jag tänkt och stog då och skulle skära upp och ta ut alla kärnorna så jag kunde käka :P När jag står där och skär så ser jag att det är en nyckelpiga i äpplet.. Usch tänkte jag och slängde bort det då den va stendöd. När jag hade tagit bort den såg jag även en spindel under, blev inte så rädd för tänkte att den borde vara död. När jag skulle peta bort den så började den krypa.. Höll på att slänga iväg kniven som jag hade in handen! Länge sen jag skrek så länge.. Fy va äckligt! Jag är spindelrädd!
Hade sätt det där luddet men trodde det va för att det hade legat fuktigt eller liknande, men det visade sig att det va spindelväv.. FYYYYYYY!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback