Söndag!

Hejsan alla läsare! Ni är inte många men tack till er som tittar in lite då och då för att se om jag har uppdaterat :)
 
Till att börja med vill jag nämna att jag i Torsdags var iväg på mitt första Zumba Zone pass :P Skit kul men jobbigt! Men jag ska helt klart fortsätta med det! Träning och skratt på samma gång! Vad mer kan man begära liksom?!?! :D
Igår åkte jag till älsklingen för att spendera helgen hos honom :) Vid tre tiden drog vid oss bort till Victoria, en i Mikes klass för att umgås och käka tacos :) Där var även Linnea, Lilly (linneas dotter), Johan (kompis till Linnea) och Carro :) Bjöds som sagt på tacos och det va gott! Riktigt mysig eftermiddag blev det iallafall med prat, skratt och flumm :) Allt blir ju lite roligare med ett barn som flummar och vill leka :P

Efter att vi hade varit där i några timmar gick vi och köpte med oss sallad/pizza hem som vi skulle kunna äta lite senare :) När vi kom hem insåg vi att Mike hade tvätttid så va bara att ge sig ner i källaren och fixa med det, mest Mike som gjorde men jag hjälpte till med att hänga upp och sånt där iallafall :P Lite nytta kan man göra allt :P Under tiden som han tvättade testade vi även Just Dance 4 :) Gick väl sådär men övning ger färdighet som det sägs ;)
Sen blev det slapp framför tv med mat, godis och dricka samt film innan läggdags :)
Idag har man varit vaken sen ungefär 8 tiden och man känner sig rätt så pigg kan man säga :) Var till och med så duyktig och stog och stekte/kokade ägg imorse som vi kunde ha till frukost :) Snacka om att jag ska börja steka oftare! Jag är duktig på det och det smakade sjuukt gott på morotsmacka! ;) Efter frukost duschade älsklingen medans jag stog och diskade så det berget försvann :) Efter det har jag nu ägnat ungefär 1 timme med att fixa med älsklingens fötter, filat och slipat hans fötter samt smörjt in dom :) Tror att han uppskattar det fast att jag kittlar honom väldigt mycket! ;)
Snart så har hans fötter torkat så att vi ska kunna bege oss till affären för att handla lite nödvändigheter och sedan blir det lite slappande innan det ska tillagas pastagratäng, och denna gång ska jag fullfölja det ;) Gjorde det ju inte förra gången då klockan blev för mycket men nu ska jag börja i god tid så klockan fortfarande är skapligt när man ska äta :)
 
Nu har ni fått höra lite om våran helg! Imon är det Måndag och skola igen, vilket innebär webbutvecklig och UF företags arbete! Hoppas Måndagen går snabbt.. Gillar inte Måndagar!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback