Vintern är här.. När försvinner den??

Hejsan alla!
 
Nu sitter man hos älsklingen och ska snart börja med maten, åt lunch förut lite sent så får skjuta uppsjälva middagen lite :P
 
Idag har snön kommit till denna del av Sverige verkar det som, har vräkt en helt del här i Vimmerby! Det gillas inte rikigt.. Även att det är väldigt fint!
Har förövrigt fått hem min mobil för ett tag sen men va inte förens i fredags som den ville hoppa igång och fungera.. Så går det när det blir fel hos operatören, och självklart precis när man byter mobil så man tror att det är fel på mobilen.. Men nu älskar jag min mobil :D Den är toppen, inget strular, inget segar, allt går snabbt och allt är bara toppen!!
 
Så här såg det ut idag vid ungefär 9 tiden eller något tidigare!
Och så här ser det ut nu får bara ungefär 1 minut sedan.. Helt sjukt att det kommit så mycket på så kort tid igentligen! Har yrt snö hela dagen!
 
Men nu ska jag nog ta och börja med maten så det inte blir allt för sent med den :P Ha det bra så hörs vi! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback