Långa dagar med jobb!

Heeej!!
 
Just nu sitter jag i älsklingens soffa. Vi har nyss kollat färdigt på The Walking dead, säsong 4 och det känns hemskt eftersom att nästa säsong inte kommer ut förens i Oktober enligt Mike :'/
HUR SKA VI KLARA OSS???
Men i alla fall, har jobbat ända sen i Fredags och jag ska jobba imon också och sen tar jag en dag ledigt innan det blir jobb på Torsdag och Fredag också! SEN tar jag en VÄLFÖRTJÄNT helg, min första lediga helg på hela sommaren hittills :) Så himla skönt det ska bli!!! :) Ska njuta även att jag inte kan umgås så mycket med älsklingen den helgen eftersom han kommer jobba eftermiddag/kväll den helgen :/ Men det gör inget, jag får försöka att underhålla mig själv med saker och ting, är det inte för varmt så kommer jag säkert gå ut och gå, kommer bli lite fixande här hemma hos älsklingen och lite så :) Så saker kommer att hända i alla fall! :P
 
Idag har jag som sagt jobbat och jag kan säga att det inte var kul i detta väder!! Har varit runt 28-30 grader hela dagen och det är inte kul att hotellstäda i den värmen! Hur varmt som helst och jag vet inte hur många gånger som jag kände mig svimfärdig.. LÄSKIGT, hoppas på lite svalare väder imon så det inte blir lika varmt att städ! Orkar inte med en tredje dag på raken med sådan värme!
 
Ikväll händer inte så mycket utan det blir väl lite slappande nu innan det är dags att lägga sig för att sova och tagga ännu en jobb dag. Älsklingen sitter just nu och kollar på Pewdiepie på youtube, det är typ hans lilla förälskelse nu eller vad man ska säga :P Han sitter själv vid datorn och skrattar en massa då och då XD Skit roligt att höra ibland faktiskt, kolla med honom ibland och vissa är roliga men många är inte så roliga XD
 
Eftersom att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva så tänkte jag att jag skulle vara snäll och dela med mig utav några instagrambilder :)
Tidigare i veckan skaffade vi en ny stekpanna hemma hos Mike :) 99.90:- istället för 299:- :P
Fikade med fina vänner i Fredags på Café Royal här i Vimmerby :)
Igår lagade jag mat och medans jag väntade på potatisen så satt jag på golvet och drack min underbara fanta <3 FANTA I MITT HJÄRTA! Blev i alla fall stekt lövbiff med persiljesmör, hemmagjorda potatis, sallad och hackad lök :) Riktigt gott om jag får säga det själv, och inte illa för att vara första gången att steka lövbiff :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback