Mååååndag :P

Hejsan alla! :)
Har nu jobbat sen i Fredags och nu tar jag 2 dagars ledighet! Kan säga att det känns riktigt gött med tanke på att jag sedan jobbar Torsdags-Söndag :P Men det gör mig inte något eftersom jag efter det sedan är ledig 3 dagar och endast har 2 dagars jobb nästa vecka :P Mindre pengar men så som schemat är upplagt! :) Gör mig inget för då får jag umgås med min älskling om dagarna, innan dag ska till jobbet på kvällar/nätter :) Alltid lika mysigt med lite morgon och dagstid tillsammans <3
 
Just nu sitter jag själv hemma hos Mike med lilla Raja, Mike jobbar natt och jag känner att jag lär dö av svett i natt.. HUR VARMT SOM HELST I LÄGENHETEN! Fönster är öppna och båda fläktarna står på men det är ca 5 grader varmare i lägenheten en ute och det har det varit sedan det va mycket varmare ute oxå.. HELT SJUKT!! Hoppas det är svalare i sovrummet när jag lagt mig, inte varit där inne och rört mig utan låtit det varit så det ska blir så svalt som möjligt! :)
Har idag jobbat och dött av svett, helt sjukt hur varmt det kan bli på ett hotell när man städar, känns jämt som man typ simmar runt i sin egen svett hela dagarna. Skönt att komma hem till älsklingen är det iallafall varje dag, svalare (oftast) mysigare och bättre! :) Tror även att datorerna inte tycker om värmen, Mikes dator har typ haft spelet hela kvällen, allt är segt och inget vill funka som det ska, SOLSTING kallas det ;)
 
I onsdags var jag i Blomstermåla för att träffa River och hans familj, hur mysigt som helst trots värmen. Fick även uppleva hur det är att vara med ett barn som är i 2 års trots, VILL JAG VERKLIGEN HA BARN???? Vet inte hur många gånger som River fick bli "inslängd" på sitt rum för att han sparkat på katt och hund, dragit katt i svansen, hällt vatten på golvet, dragit i mina kläder så jag typ ramlat över honom, sparkat och knuffats på mig samt inte varit riktigt snäll på lilla syster, hällt vatten på henne och så och bara varit på ett redigt rethumör. Stackars Sofie och Thomas just nu. Hoppas han blir lugnar snart, då kanske man vågar vara barnvakt åt honom XD Måste bara lära mig byta blöja först!!! ;) Vet hur man gör, har aldrig gjort det bara ;)
 
Har tyvärr inga speciella bilder att bjuda på i etta inlägg så får bara bli en bild från bussen till Blomstermåla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback