Min MK klocka <3

I studentpresent fick jag en Michael Kors klocka. Den var present från Mike, Mikes mamma och hennes sambo, mamma och pappa samt Mikes pappa och hans fru :) Jag blev sjukt glad över presenten då Mike hade hittat den utomlands (går knappt att hitta i Sverige och om man hittar den så är den väldigt dyr, ja jag har kollat upp vad den kostar/är värd!) Det roliga är att jag för över 1 år sedan hittade denna klocka och under ett tag snackade jag verkligen mycket om den och visade bilder och allt möjligt, det roliga va att jag trodde inte att Mike lyssnade så speciellt mycket men han lyssnade tydligen mer på mig än vad jag trodde ;)
Han hittade iallafall den första klockan som jag föll för från Michael Kors klockkollektion och jag känner mig verkligen älskad av honom <3 Att han la ner tid och arbete att hitta klockan betyder något så otroligt mycket och jag bär klockan med stolthet varje gång jag har på mig den. När jag har på mig den kollar jag på den hela tiden och har svårt att förstå att jag faktiskt är ägare av en Michael Kors klocka som jag velat ha under en längre tid och att den endast är min och kommer endast att vara min och ingen kan ta den ifrån mig!
För er som undrar vilken modell det är så är det MK 5558. OM ni söker på det så kommer ni få upp denna klocka i olika färger och sånt :P Riktigt snygg klocka som kostar lite men den är skön att ha på armen, den har en stor urtavla och den är snyggggg :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback