Ledig Måndag!

Känns lite smått konstigt att vara själv hemma hos Mike en vardag, är van att ha själv ha skola då XD Men idag har jag studiedag och även imon så jag passar på att ta igen mig här uppe i Vimmerby och slappa lite :P Just nu har jag suttit och kollat efter lite saker som jag kan önska mig i studentpresent, kan inte fatta att jag tar studenten om 95 dagar!!!! Helt otroligt att tiden har gått så sjuuuuukt fort!!!!! Kommer sakna allt och alla!!!!
 
I fredags åkte jag hit till älsklingen, vi storhandlade tsm med mamma och pappa så att vi skulle klara hela veckan :P Det va tur vi fick hjälp för vi hade aldrig klarat det annars, hade blivit många vändor till affären då kan jag säga.. USCH!! På kvällen gjorde vi tacos och myste framför tvn efter att vi handlat och plockat in allt :)
På lördagen blev det lite slappare, vi gick en promenad och liksom bara tog det lugnt. Hände inte så mycket denna dag! Jag testade även på att göra en totalt misslyckad pizzadeg.. Ska aldrig mer göra egen deg, det är inte min grej märkte jag XD Ska vi göra det så får Mike ge sig på det men jag klarade det inte så bra x'D Det smakade skitäckligt och blä!!!!
Igår va vi duktiga, vi dammsög golvet, tvättade snart 4 tvättar samt 3 tvättade i torkrumlare, diskade ett stort berg med disk och torkade det, raderade massa saker på Mikes lilla dator så den ska gå snabbare, lämnade tillbaka hyrfilm på tempo, bäddade rent i sängen samt att båda duschade och gjorde sig i ordning. Vi tyckte båda att dagen blev väldigt effektiv och att vi han med väldigt mycket! :) Testade även på Bitstrip för första gången :P Resultatet ser ni här nere!! :)
 
Nu när jag har skrivit färdigt detta lilla mini blogg inlägg (som inte blev så kort som jag hade tänkt) ska jag gå ut i köket och fixa mig lite frulle och sen ska jag hoppa till soffan och hitta något roligt att titta på medans man käkar :) Sedan förflyttar jag mig till daton för att plugga körkortsteori och hålla på med det någon timme innan jag tar en pause och då tar jag mig ner till affären för att inhandla saker till Onsdag (Mässa i Kalmar) samt köpa lite annat :) Ska även försöka att gå en liten promenad, kanske går en lite promenad innan jag går in i affären :P Får se hur jag gör!! Men jag ska utnyttja denna dag rätt mycket iallafall :P Både i plugg och annat!!!
 
Ni får ha en bra dag så hörs vi när vi hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback