Lördag och helg! :D

HEEEEEEEEEJ!
 
Lördag idag och det innebär Melodifestivalen vid denna tiden på året :P Fick dock inte som jag ville.. Ville att Outtrigger och Linus Svenning skulle gå vidare till finalen från andra chansen men jag fick i alla fall rätt om Linus. Hade mer än gärna velat få rätt om Outtrigger också för deras låt var verkligen sjukt bra, har den på hjärnan och kommer spela den många gånger! Kommer vilja se dom live nån gång! :D
 
Idag har man slappat lite på morgonen/förmiddagen. Vaknade 8.40 ungefär och det va rätt okej, va utvilad och glad när jag vaknade :P Blev dock tröttare under dagen på grund av det dåliga och tråkiga vädret som bestod utav dimma och dis samt nästan lite regn.. Tråkigt, tråkigt och bättre väder ska vi inte få förens Torsdag.. RIKTIGT ILLA!
 
I veckan har det inte hänt något speciellt, har varit i skolan, haft praktik, slappat, åkt mycket buss precis som vanligt, träffat och umgåtts med älsklingen måndag, tisdag och fredag, smakat en ny mjölkprotein smak, ställt massa larm och bara mått någorlunda bra :P Det tycker jag låter som en rätt okej veckan :)
 
Nu ska jag väl ta och slappa lite och sen lägga mig, är faktiskt riktigt trött redan så blir nog sängen väldigt snart! Känns snart som jag ska somna faktiskt.. Usch då! Men aja, så är det ibland!
 
God natt alla så hörs vi nån gång i veckan med en uppdatering precis som vanligt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback