Mars börjar ta slut.. JA :D

Hejsan alla läsare :)
Idag är det lördag och jag spenderar denna helg i Vimmerby tillsammans med min underbara pojkvän <3 Haft en mysig helg hittills och tror att den kommer att fortsätta vara det :)
 
Igår när jag kom till älsklingen blev det lite slappande och så, efter det traskade älsklingen till affärer och jag diskade samt förberede för tacos :) När han sedan kom hem var det nästan dags att börja med maten ordentligt, dock gick inte det då färsen inte hade tidnat ordentligt och vi ville inte köra i micron :) Sedan blev det tacosmys framför HOUSE och sedan blev det sova :P En jobbig kväll då jag va sjukt trött och typ somnade på sista avsnittet av HOUSE som vi tittade på :)
 
Idag vaknade både jag och Mike innan 6 på morgonen och det va verkligen inte någon höjdare kan jag säga.. Kände verkligen inte för att jag ville gå upp så tidigt när det va lördag.. Låg kvar i sägen till halv 8/8 innan vi gick upp och då bestämde vi oss för att traska bort till Supermarket och handla så vi hade det gjort :) Riktigt skönt att handla så tidigt när det knappt är folk ute, så lugnt och stillsamt :) Efter det gick vi hem och gjorde frukost och käkade samtidigt som vi kollade på HOUSE och sedan började jag göra mig i ordning och duscha medans Mike passade på att spela lite :P Han får passa på när det går :) När jag hade duschat blev det lite teoriplugg som gick bra och sedan bestämde vi oss för att gå en promenad i Vimmerby, blev även en glass för min del :) Mysig promenad med 10 plusgrader ute! Älskar att våren är här :D
 
Nu är det inte så mycket att göra utan slappa, ska nog fixa med gardinerna snart (ska kolla om Mike kanske kan pause elr nått så vi får det gjort) och sedan blir det att göra pizza sen till kvällen! Mums! :) Ska även ta och chilla lite framför tvn med godis, chips, dricka och gladiatorerna ikväll så det blir en toppen kväll :P Blir säkert även HOUSE om jag känner oss rätt ;)
 
Ha det bra så hörs vi nästa gång!
Älskar denna skjorta! Flera år på nacken men sparsamt använd :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback