Shopping i Kalmar

Hejsan alla! :) Idag blev det en tidig dag fast stt man var ledig, idag skulle vi till Kalmar för arr lämna min balklänning för ändringar samt göra lite shopping på stan :) Fick med mig lite hem men absolut inte allt som det va tänkt. Hittade inte så mycket samt brandlarmet gick när vi va inne på Baronen, så får kolla när vi ska åka och hämta klänningen i April :) Annars har jag möjlighet att kolla när jag är i Norrköping nån gång framöver :) Iallafall, detta fick jag med mig hem:* Kudde att ha hos älsklingen* 3 block* Spagettibruk att ha hos Mike* 3/4 ärmtröja * Hörlurar* Nagellacks Art pensel* Handkräm* Värmeskyddssprey* Sneakers Jag är nöjd med dagen men hade som sagt gärna fått hem lite jeans och mer tröjor elr så :) Hade varit roligt med lite nytt :) Men som sagt det får vi ta en annan dag :) Är iallafall hur trött som helst eftet dagen så blir strax att gå och lägga sig faktiskt :) Sköööönt!!!!Ha det bra, hörs! Over and out! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback