Torsdag och hjärtat blöder inför sista dagen imon..

Hejsan alla :)
 
Idag är det Torsdag och jag har haft praktik hela veckan! Älskar att ha praktik så det känns verkligen jobbigt att det är min sista dag imon :( Vill verkligen inte sluta!!! Men det är som det är :/
 
Hela veckan har varit bra, provsmakning av chips och godis, jobbat, slängt skräp, städat, suttit i kassan, plockat varor, snackat skit och haft roligt :) Älskar att praktisera!!! :)
Har faktiskt inte hänt ås mycket denna vecka mer än praktiken :P
 
Imon kommer jag att åka till älsklingen och stannar där till fredag elr ev. lördag nästa vecka :P Ska bli kul att umgås med älsklingen, träffa klassen, åka på mässa i Kalmar och lite annat :) Ska bli kul!! :) Blir en väldigt stor väska som jag ska ha med mig och massa grejer!
 
Har även inskaffat mascara nu i veckan! :D BRUN!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback