Lördag och ensam kväll

Heej!
Idag är det Lördag och det är en skön dag! Kom hem från Stockholm/Norrköping i natt/i morse. Vi va i Stockholm och kollade på Konsert och vi blev sedan hämtade i Stockholm och åkte till Norrköping. Idag på morgonen åkte vi till Vimmerby med Mikes pappa och fru och gick sedan på Vimmerby Sommarmarknad :) Hittade godis, bröd, byxor, strumpor och även film :) Nöjd med dagen fast att jag är trött sen den långa dagen igår! Men helt klart värt det!
Ikväll blir jag själv hos älsklingen eftersom att han åkter till jobbet och ska lära sig hur det går till under nattarbet. Ska bli kul att se vad han tycker om det! Hoppas han blir nöjd med det! Så ja, jag blir som sagt själv men det kommer nog inte gå någon nöd på mig. Jag har godis, viaplay med filmer/serien 24 och massa annat, en hel hylla med typ 140 filmer och jag har dator och historiaplugg! Så jag tror att jag kommer att klara av denna kväll utan problem. Kommer nog bli värst när jag ska sova då det är först gången någonsin som jag ska somna när ingen är hemma. Har inte ens gjort det i Målilla så är lite smått nervös men det ska nog gå! Går det inte bra så drar jag väl med mig Raja in i rummet så får hon hålla mig sällskap :)
Nej, men det kommer nog gå lätt! Måste ju vänja mig då det kommer bli så här i sommar när älskligen ska sommarjobba. <3
 
Imon kommer mamma och pappa till Vimmerby för att hjälpa oss att frosta av frysen. Behövs verkligen!!!! Inte gjorts en enda gång sedan han flyttade hit i September och allt är verkligen djupfryst och skulle gå sönder om man tappade det! Helt sjukt men så är det! Och sen ska de även hjälpa till med lite annat oxå :) Uppskattas alltid! :D
 
Men nu ska jag nog göra lite annat innan jag ska göra lite mat till älskligen som han kan äta innan han ska bege sig iväg till bussen sen strax innan 18.
Ha det bra så hörs vi! :D


så fina byxor!

Svar: Tack så mycket! Dom är supersköna! :D
Linnéa Gungård

2014-05-31 // 17:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback