Måndag igen :)

Hejsan folket!
Idag är det måndag, precis som sist när jag skrev :P Sorry för det!
Förra veckan fick jag hem mina nya glasögon och bågar, inte riktigt nöjd men jag vänjer mig!
I helgen har det väl inte hänt så mycket, Det har regnat, regnat och regnat typ hela helgen. Men trots detta har det blivit 2 promenader för mig och Mike till Netto ungefär och sedan 1 extra för mig då jag gick och handlade på Supermarket själv :) Sedan har det blivit tvmys inomhus framför HOUSE och även vanliga tvprogram :) Det blev även Eurovision final i lördags med Victoria och Julia :) Mycket trevligt fast det blev en sen och lång kväll/natt!
Igår fick jag en superduper skön massage utav Mike och kan säga att min rygg kändes bättre efter det :P Han ska få massera med nu i veckan igen tycker jag, så skönt va det :P Fast att han kittlade mig sjukt mycket!
Under helgen har vi även ätit god mat och druckit lite gott :P Mums säger jag bara, och kan tillägga att jag börjar gilla ägg mer och mer och ska försöka äta det då och då eftersom att det är bra att äta :)
Nu är det måndag och jag känner verkligen pressen med allt plugg.. Gillar verkligen inte detta, det är så mycket att göra och man känner att man inte kommer att hinna med riktigt! Så mycket och så lite tid men det ska nog gå ska vi se!
Idag har jag även fått göra min provfrisyr inför balen samt smink och då passade jag även på att slänga på mig klänningen och smycken för att se helheten inför lördag då det är dags för balen :) Är väldigt nöjd och längtar till helgen, innan va jag nervös och nu är jag nästan exalterad över att tiden inte går snabbare XD HAHA! Snacka om att ens tänkande kan ändra sig snabbt :) Men så är det och tror faktiskt att veckan kommer att gå rätt fort :) Har även målat mina naglar inför balen så hoppas de håller :) Gjorde dem tidigt utifall det skulle hända något elr om jag ångrar mig så har jag tid att ändra :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback