Måndag

Hejsan! :)
 
Idag är det Måndag och jag kan väl säga att jag inte tycker om Måndagar ;) Tycker det är så tråkigt att behöva gå upp till skolan efter en underbar helg och så med älsklingen och min familj <3
 
I helgen var älsklingen hemma hos mig från Torsdag till Söndag och sen följde jag med honom hem :) Idag åkte jag hem och sen får vi se vilken dag han och jag ses sen :) Ska vara där över helgen i alla fall, så mycket vet jag om ;)
På Torsdagen åkte jag upp med bilen till Vimmerby för att hämta upp Mike då vi skulle gå på mitt kusinbarns fotbollsmatch! Riktigt roligt med fotboll och jag ska verkligen börja gå på fler matcher i sommar på alla möjliga lag! :) Efter det blev det pizza i Ingebo med Mike, Faster Anita, Kusin Linda, kusinbarn Albin och Fasters sambo Lasse :) En mysig eftermiddag innan jag och Mike begav oss hem till han för att han skulle packa samt tvätta och lite annat :) Sen tog vi bilen för att åka hem till mig över helgen och det blev bra :)
 
På Fredagen blev det en sväng till Kalmar för att hämta min balklänning och för att köpa studentskor och lite annat :) Blev även att vi träffade mina släktingar i Kalmar en stund! En riktigt trevlig dag i Kalmar kan man säga att det blev! :) Körde hela vägen till och från Kalmar samt även i stan :P Blev lite fel i filerna men jag är ju inte van vid stadstrafik så det kommer väl nån gång i framtiden till att jag vänjer mig :P
På lördag blev det en sväng till farmor med mamma, pappa och Mike :) Blev lite mys med kossor och även lite vandring på ängar :) Riktigt mysigt!
 
På söndagen blev det att åka hem till Mike och innan gjorde vi en tripp till Konsum och handlade lite, vi slappade hemma och vi handlade på Willy:s innan vi satte oss på bussen till Vimmerby :) På kvällen blev det lite fryst pizza, tv, HOUSE och plugg :) Jag pluggade när Mike kollade på TV och spelade :) En mysig kväll innan vi skulle sova det va bra!
 
Nu ska jag göra mig i ordning för att strax gå och lägga mig, Ha det bra så hörs vi!!
Drömde oss bort med framtida boende också <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback