Min vecka! :)

Hejsan!!
Nu i veckan sen jag skrev senast har det inte hänt så mycket :) Har gått i skolan, pluggat, gjord uppgifter, lagat mat, stressat, umgåtts med älsklingen, firade morsdag lite lätt i torsdags, röstat i mitt första val i torsdags, röstat i skolvalet njutit och svettats av värmen och börjat på mitt sommarjobb :) Tror inte att jag missade något viktigt :)
 
Veckan har varit bra och jag är nöjd! Det har varit varm och har till och med haft klänning en dag, helt otroligt att jag tog på mig klänning!!
Plugget har tagit över mycket och det har hela tiden varit någon uppgift som måste göras för att få in i tid. Man känner äntligen nu att det börjar lugna ner sig sakta men säkert. Och snacka om att jag älskar det!
I helgen hade Mike sin mamma hos sig, så hela tiden jag var på jobbet hade han sällskap och de hade roligt tsm :) Sommarjobbet är nu igång en aning och jag känner att jag verkligen kommer att bli helt slut nu i sommar. Ont i ben, knän, rygg och kroppen rent allmänt är jobbigt! Hoppas kroppen vänjer sig! Ska försöka börja på gym så jag kan träna upp kroppen att klara av att städa i ca 5 timmar dagar då och då! Ca 4 dagar i veckan är det i alla fall varje vecka nu under sommaren! Kommer bli trött men får ju pengar i alla fall så det känns skönt :)
Det har blivit matlagning till lunch på jobbet, slappande i sängen efter jobb, promenade med Monica och Mike, slappande framför tv och sedan sovande! Skön helg och skönt väder trots man halvt höll på att dö under jobbet!
Förra veckan beställde jag lite rolig saker från Yves Rocher och i fredags hade jag fått hem grejerna :) Idag hämtade jag ut paketet och jag blev riktigt glad! Allt luktade gott och jag är nöjd! Fick allt detta för runt 130:- och det tycker inte jag är farligt alls! Mycket bra och trevliga produkter till bra pris! Ska bli kul när man har eget och kan handla lite mer sånt där :) Fast på andra stället också då så klart och inte endast denna butiken :)
3 duschkräm, hårinpackning och balsam :) Sen köpte mamma en duschkräm också som jag inte tog med på bilden :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback