Förändringar i rummet!

Har smått börjat med mina förändringar i rummet nu. Har inte kommit så långt men det är i alla fall på börjat, ska bara hitta motivation till att fortsätta med resten xD Får se om jag kanske kör på lite plockande idag och kommer lite längre fram med ändringarna :) Snart dags att sätta upp julpynt och sånt där så dags att börja plocka och få ordning på rummet! :) Blir nog att jag försöker göra det mesta idag för att bli av med det och kunna göra annat sen och känna att jag fått lite färdigt :)
 
I alla fall, det som har hänt i rummet hittills är att jag har tagit bort teckningar och texter ifrån min dörr till rummet, och satt upp dekorer istället med texter :) Lite mer vuxet, bra budskap och snyggt blev det också :) Riktigt nöjd, passade riktigt bra :)
Det som är kvar i rummet att göra är att:
* Städa skrivbordet och rensa bort grejer (har ett överfyllt skrivbord med bokstavligt allt möjligt på, INGEN ordning ALLS)
* Städa bokhyllan och rensa bort grejer (en del grejer som är på skrivbordet ska förflyttas hit och ställas i ordning mer)
* Rensa bland filmerna och plocka i ordning (just nu står det ca 50 filmer på golvet och då överdriver jag inte, kanske till och med är flera)
* Rensa bort grejer från golvet (har massa grejer som står och väntas på att plockas i ordning)
* Sätta in bilder i album (väntar fortfarande på några bilder som ska komma hem)
* Rensa i min garderob och plocka i ordning bland allt jag har där
 
Som ni ser så är det lie kvar att göra i rummet innan jag är nöjd och känner mig mer vuxen :P Har ju just nu ett riktigt tonårsrum med lite icke så modern tapet, men mer vuxet ska det bli i rummet, ska in julpynt, nyinköpta grejer, en julstjärna (blomma), ev andra blommor och sånt där :P Kommer nog bli bra om jag får det somjag har föreställt mig i huvudet! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback