Så glad just nu! :D

Heeeej alla! :)
 
Hoppas att allt är bra med er för att är bra med mig :) Är på bra humör och allt känns bra :) Livet är bra! :)
Har inte hänt så mycket dom senaste dagarna, har sökt jobb, kört bil, varit på loppmarknad och handlat i Vimmerby :) Har fått hem en fin kruka som ska användas i framtiden eller ev. i mitt rum om ett tag när jag har fixat i ordning lite. Samt så har jag hittat en skyld med bokstäverna LYCKA på som ska sitta på en vägg i framtiden :P Sen har jag även hittat lite julgrejer, bokstäver som bildare orden GOD JUL samt en stor julglaskula med vatten i ;P Kommer inte på vad det heter men hoppas ni förstår vad jag menar! :)
Här har ni bild på grejerna jag köpt! :D Supernöjd! Krukan ska målas om till kritvit någon gång eftersom att den är mer beige och va inte jättesnygg i den färgen :P Samt det är lite olika missfärgningar på den så lite vit färg gör nog susen! :D
Nu ska jag käka lite och sen blir det tv tittande hela kvällen :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback