Min parfym har kommit!

Heej!
Idag vaknade jag halv 9 av att mobilen ringde dolt, svarade och då visade det sig att det va hotellet som behövde folk tills idag :) Så vid 9.15 satt jag i bilen mot Vimmerby för att jobba några timmar :) Blev även erbjuden att jobba imon också och det tackar jag givetvis inte nej till, så blir en sväng till Vimmerby imon också! :) Hoppas på flera inringningar nu i November och December! :) Är kul att jobba, ha något att göra samt tjäna lite pengar! :)
 
Som jag skrev förra veckan så vann jag en tävling via tidningen SOLO :) Jag vann ju som sagt en parfym av Christina Aguilera och jag fick hem den idag! :D Den luktar verkligen gott och kvinnligt, supernöjd med den! Tack ännu en gång för denna vinst! Supernöjd verkligen! :D Och kan tillägga att det va den stora flaskan på 50ml som jag vann :P
Nu ska jag ta och fortsätta att lyssna på musik, kolla runt lite på nätet samt kolla efter lite jobb innan det är dags för att flytta sig in till vardagsrummet för att kolla på Grey´s Anatomy med mamma och pappa sen vid 21.00 :)
Ha en bra kväll alla! :D
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback