25 saker ni kanske inte visste om mig!

Tänkte att jag skulle köra på en " 25 saker ni inte visste om mig", Har lite svårt med att komma på vad jag ska skriva om så tänkte jag skulle ta en sån här "utmaning" eller vad man ska säga ;) Hoppas ni tycker om den!
 
1. Jag älskar att fotografera, detta är ju inget nytt men det är något som jag verkligen älskar! Att få ta fram kameran och fotografera djur, natur och även människor är helt underbart!
2. Jag älskar lakris men det ska vara SALTLAKRIS.
3. Jag är extremt solkänslig! jag klarar knappt av att vara ute i solen utan att bränna sönder mig :O Hur jobbigt som helst, speciellt när jag va i Spanien och brände sönder mig FAST att jag smörjde in mig flera gånger med solfaktor 50.. :'(
4. Jag drömer mig ofta bort och drömer om framtiden. Gifta mig, förlova mig, skaffa barn, skaffa hus och massa sånt där : Tycker det är kul att drömma, då får man ju veta vad man vill i framtiden liksom :)
5. Jag har extremt svårt att gå i klackskor. Gick med det på balen och då gick det rätt bra men då hade jag bara klack på ca 6 cm.. och jag vinglade även lite då... Hur jobbigt som helst att inte kunna gå i snygga klackskor ibland :'(
6. Jag är beroende av duschkräm. Jämt när jag är i en butik går jag och kollar på duschkrämer fast att jag är mycket medveten om att jag har mycket på lager hemma och hos Mike.. Jobbigt och slöseri med pengar men det luktar ju så gooooooott!
7. Jag är mätt till att vara 163 cm lång. Känner mig väldigt kort eftersom de flesta personerna är längre än mig.
8. Jag är en väldigt känslig person och har väldigt lätt för att gråta. Att kolla på en sorgslig film innebär mycket tårar och snorande.
9. Jag har ett godisberoende som är något enormt. Jag har haft det problemet ett bra tag nu och det börjar verkligen gå över styr ibland. Jag äter godis i stort sätt VARJE dag och det är verkligen inte bra.. jag måste få ett stopp på det men det är verkligen inte lätt när man har ett beroende. Ett beroende är svårt att sluta med även om man har viljan till det. Det är precis som att sluta röka, ingen skillnad, liknande beroende som man har svårt att vänja av!
10. Enligt Mike så snarkar jag väldigt mycket vissa gånger.
11. Jag ÄLSKAR underkläder. Där passar jag på att vara mitt "galna jag" med färger och sånt. Underkläder är något som man ALDRIG kan få för mycket av! Oavsätt om det är BH eller trosor, man kan aldrig få för mycket :)
12. Jag sitter mycket vid datorn och tvn men jag sitter mycket mindre än vad jag gjorde när jag gick i skolan. Då satt jag vid tv och dator HELA kvällen från när jag kom hem från skolan vid ca 16 tills jag la mig vid 22-23 någon gång. Det tog verkligen på kroppen..
13. Jag älskar serier. Jag kollar på serier hela tiden och har kollat på några serier genom mina år. Mina favoriter är How I met you mother, Grey´s Anatomy, Prison Break, Lost, Body of Proff och Andra Avenyn.
14. Jag älskar att gå promenader men jag är oftast för lat för att orka dra mig ut på en.. Det är de som är det jobbigaste steget, att ta sig ut!
15. Jag jobbar just nu extra timmar på hotellet där jag hade mitt sommarjobb och det känns verkligen superbra att jag får in lite små pengar och även ha något att göra vissa dagar.
16. Jag har bloggat sedan Juli 2010. Då gick jag i 8:an och började blogga för att alla andra gjorde det :) Det va min kompis Nuttis som tvingade mig att starta en blogg men sen fastnade jag för att blogga så jag ångrar inte precis att jag blev smått tvingat till att starta blogg :P Nu har jag ju hållt igång i över 4 år och det är ju inte så illa ;)
17. Jag kollar mycket på YouTube videor. Kollar bland annat på videor som Kissie, Clara Henry, PewDiePie, MissLisibell och massa andra lägger upp :) Brukar oxå kolla på videor där katter och hunder är lite roliga, tips och råd videor och lite sånt :)
18. Jag är en tidigare nagelbitare som nu har börjat få naglar och jag ÄLSKAR det! Längtar tills alla naglar är lika långa och ser snygga ut! :D
19. Jag har förr varit en mer pojkflicka än tjej. Nu är jag dock ändrad lite och har "växt upp". Sminkar mig ibland (när jag pallar och inte vill se lika trött ut), klär mig mer som en tjej brukar göra, fixar håret och liksom beter mig lite mer som en tjej brukar :P DOCK har jag kvar vissa grejer från när jag va pojkflicka, dock har jag inte några exempel på detta just nu!
20. Jag har förmåga att bli lätt avundsjuk fast att jag inte har någon anledning till att bli avundsjuk. Jag bara blir det.
21. Jag älskar nötter. Tidigare HATADE jag verkligen nötter men nu äter jag jordnötter, cashewnötter, pistagenötter, chilinötter och massa sånt där :) Hur gott som helst och mycket nyttigare än godis iallafall :)
22. Jag vill ha barn innan jag blir "för gammal". Jag vill hinna göra massa i livet innan barn, resa och sånt där som kan vara svårt och dyrt med små barn. Jag vill inte fylla 30 innan jag får mitt första barn. Jag vill vara yngre men inte heller för ung, jag vill hinna med saker innan barn :)
23. Jag är en väldigt blyg person i början tills man lär känna mig. När man känner mig så vet man att jag är flummig, smått galen och älskar att hitta på saker!
24. Jag anser att Mike är min första kärlek fast att jag haft en pojkvän innan. Det är en person som jag både ångrar och inte ångrar att jag lärde känna. Hade jag aldrig lärt känna honom så hade jag kanske aldrig blivit den personen som jag är idag, och som jag är idag skulle jag inte vilja ändra på. Kan tillägga att detta inte är en person jag har kontakt med längre och det är jag glad över!
25. Jag älskar djur. Jag saknar att har djur och är därför jätte glad över att Mike har lilla Raja som jag kan gosa med lite då och då :) <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback