En dag i Ålem

Hejsan alla! :)
Är i Målilla för några dagar som sagt (vet inte till 100% ifall jag nämnde det i förra inlägget) och ska vara här till Lördag kväll :)
Dagen har spenderats i Ålem tillsammans med mina älskade gudbarn <3 Så himla kul att träffas, första gången sen efter dopet som jag träffar Venessa och verkligen kan säga att hon är min guddotter <3 Så himla mysigt! Älskar verkligen dom där små barnen <3 :)
Dagen har varit väldigt mysig med tacosmys till middag, lek ute, mys med bebis på nästan 5 månader, lärande av att byta blöja, lek inne, Wii-spelande, fyrhjulingsåkande och lite sällskapspel :) En roligt och intensiv dag men även lite gråt och ilska från River och Venessa, men det är sådan man får räkna med när det gäller barn dessvärre :) Men det är stunderna emellan som jag verkligen tar vara på när jag träffar dom!
Längtar enormt till nästa gång jag får träffa dom små <3
Nu har jag tänkt att lägga mig för att sova. Imon blir det att ta det lugnt och kanske ta en promenad (??) och blir även det en sväng upp till Vimmerby för lite mini shoppande på ÖB och sånt :)
Ha det så bra så hörs vi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback