Härliga Torsdag

Hej!
Idag har jag åkt hem till Målilla igen för att vara här till i alla fall Lördag :) Sen får vi se om Mike vill att jag ska stanna i Vimmerby någon dag eller om jag ska till Målilla någon mer dag :) Vi ska hur eller hur till Vimmerby på Lördag jag, mamma och pappa för att gå på Vimmerby höstmarknad tillsammans med Mike och hans pappa Lasse samt hans fru Gunilla :) Va ett tag sedan man träffade dom så ska bli kul att träffa dom igen :) Så det kommer i alla fall att bli några mysiga timmar i Vimmerby på Lördagen och sen får vi se helt enkelt :) Lite shopping på marknaden kanske det blir om man hittar något intressant :)
 
I alla fall, varit här i Målilla idag och vi har varit hos mormor några timmar och umgåtts sedan har jag varit hemma, ätit mat, tagit det lugnt, suttit vid datorn och mycket mer har jag inte gjort. Vet nu heller inte vad jag ska skriva om men kände att jag kunde göra ett litet miniinlägg :)
Har kollat på Lyxfällan och nu blir det Big Brother och sen blir det Big Brother Live tror jag :P Vi får se helt enkelt :P
 
Nu ska jag kolla vidare på tvn och sen blir det sova!
Ha det bra!
Scones som jag bakade till mig och älsklingen i morse <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback