Mina VS produkter <3

Jag har under detta år "samlat" på mig ett gäng med VS produkter :) Jag har just nu 7 body mist och 1 body lotion (har en Enchanted apple i body lotion), har inte tänkt köpa någon mer body lotion utan den jag har räcker gott och väl men body mist kommer det säkert att dimpa ner någon mer utav :P Dom luktar så gott (dom flesta i alla fall) och jag bara älskar dom! :)
Tänkte dela med mig utav vilka jag har så kanske ni själva kan få lite favoriter :)
 
Love Spell:
Med doft av persika, körsbärsblomma och vit jasmin. En väldigt fruktig doft.
Strawberrie and Champange:
Med doft av jordgubbar, smultron och champagne. En väldigt söt doft.
Endless Love:
Med doft av ljus äppelblom och ylang ylang. Lite starkare i doften men ändå inte för stark. 
Pure Seduction:
Med doft av melon, plommon och freesia. Väldigt god doft, lite söt och fruktig. 
 
Enchanted Apple:
Med doft av rött äpple och vattenhyacint. Luktar otroligt gott, fruktig doft.
Tropical Nights:
Med en doft av färska bär och hyacint. En ny doft i VS body mist serie, lite stark i doften.
Passion Struck:
Med doft av fuji äpple och vanilj orkide. Luktar gott och inte så starkt.
Enchanted Apple:
Med doft av rött äpple och vattenhyacint. Luktar otroligt gott, fruktig doft.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback