Tisdag och slappisdag

Hejsan alla underbara läsare denna regniga och råa Tisdag! :)
 
Just nu sitter jag hemma hos älsklingen, slappisklädd och söker jobb samt göra lite annat :) Idag har vi inte gjort så mycket, slappat, Mike har tvättat och även pluggat, jag har skruvat upp nya skåpsknoppar i köket åt honom som hans mamma hade skaffat åt honom :) Blev mycket snyggare än med de gamla trasiga som suttit förut i lägenheten om man säger så! Mycket fräschare och "nyare" :)
 
Har iallafall nyss aktivitetsrapporetat och kan säga att jag kände mig grymt nöjd, listan blev mycket längre för September än vad jag tidigare har haft och det visare ju bara hur engagerad jag är till att få ett jobb! Jag är inte någon person som kan gå arbetslös, jag måste ha någon vardagssyssla, jag börjar redna få spelet!! Måste söka och söka så ofta jag orkar och hoppas på det bästa, men börjar bli jobbigt att få nej hela tiden :'( Tar i detta läget vilket jobb som helst bara för att få in en fot i arbetslivet och vuxenlivet samt få börja tjäna pengar och allt! Känna mig vuxen och känna att jag kan klara mig själv delvis :'(
 
Men nu måste jag fortsätta söka och leta jobb innan vi ska börja med maten lite senare!
Hoppas ni får en fortsatt trevlig Tisdag! :)
Bjuder på två bilder från när vi va i Västervik igår! Supergod mat!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback