Bildlöst inlägg!

Hejsan alla!
Sitter just nu vid min nya dator och testar den lite för att se om det är någon dator som jag kan tänka mig att behålla. Har känt mig lite osäker nu några dagar så vet inte om jag kanske ska lämna tillbaka den och be dem att få pengarna tillbaka istället. Ska testa runt på olika sidor och se om jag kan känna mig mer nöjd än vad jag varit tidigare i veckan..
Igår var jag i Målilla för att träffa släkt från Oskarshamn och Stockholm :) Blev en mysig dag med prat om gamla minnen och sånt där :)
 
Idag har jag varit ute och gått lite på stan, köpte en kylskåpstermometer till mamma och pappa som dem bad mig att göra samt så har jag hämtat mina linser som hade kommit hem, hade synundersökning i Onsdags och dem hade redan kommit hem! Snabb leverans! :) Sen gick jag även in på Lindex, hittade en 3/4 tröja, en t-shirt och Bh samt trosor. Fick allt detta för 306:- så det tyckte jag var bra pris! :) Sparande en hel del eftersom jag fick 25:- på köpet samt avdrag på 30:- för en fläck på bh:n :) Gillar när det blir billigare, går inte fläcken bort i tvätten så är det inte så farligt eftersom det inte är något som syns utåt under ens kläder :)
 
Men nu ska jag väl som sagt kolla runt med datorn och sen slappa lite, får se vad jag orkar mig på att göra nu medans älsklingen är i skolan och på föreläsning!
 
Ha det bra så hörs vi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback