I Want This!!

Om det är något som jag just nu verkligen vill ha så är det ett par Nike Air Force One Low. Skulle verkligen göra vad som helst för att kunna PROVA dom! Är det någon som råkar veta någon butik som eventuellt säljer dessa så man slipper beställa hem och sedan skicka tillbaka för att man inte är nöjd? :) Jag känner verkligen att jag vill unna mig ett par sånna extremt snygga skor! De är grymt snygga och ser så grymt sköna ut oxå!
Måste verkligen snart ta mig pengar till att köpa dessa, får nog ta och göra det vid nästa lön! Jag har pengar redan nu men känner att jag kan vänta tills nästa lön, då känns det inte lika jobbigt för då vet jag att jag har fått in lite mer pengar liksom :)
Detta är något som jag ska önska mig i julklapp om jag inte tar mig i kragen och köper dem innan! Kostar lite men hoppas ju att det är värt priset!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback