Tips på hårinpackning!

För ett tag sedan så va jag i Västervik och handlade, vet inte om jag nämnde det här ;) Men när jag va där hittade jag iallafall Gunys hårinpakning, har letat som en galning efter dessa men aldrig hittat dem! Så jag blev jätteglad så köpte 2 stycken (en att ha hemma i Målilla och en att ha här i Vimmerby hos Mike). Köpte då i doften jordgubb. Nu förra veckan var jag inne på ÖB i Vimmerby och fick då se att de hade dem inne i laget! Blev ännu en gång glad och köpte denna gång en till, men nu blev det en med doften vanilj och fläder :) Båda luktar sjukt gott och jag har precis börjat testa den med jordgubb, den luktar gott och känns verkligen sjutk bra i håret!
REKOMENDERAR!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback