Jobbar, jobbar och jobbar lite till :P

Hejsan Hejsan folket!
Här hemma flyter livet på! Jobbat Torsdag-Tisdag (vilket betyder att jag nyss kom hem från jobbet också) och imon är jag ledig! Känns väldigt skönt med en dag ledigt, även att jag har tid hos sjukgymnasten imon eftermiddag och vi ska handla på Willys. Men lugnare än en jobbdag blir det i alla fall :) På torsdag jobbar man igen och sen åker man mot Vimmerby för att vara hos Mike. På Fredag morgon drar vi för första gången med bilen upp till Norrköping. Ska bli riktigt intressant att köra dit då jag aldrig gjort det samt intressant att köra på E4:an ^^ Är lite små osäker men det ska nog gå bra tror jag :) Kör man bara lugnt och inte stressar så går det nog bra ska vi se :P Har ju Mike med mig i bilen i alla fall så jag är ju inte själv åtminstone och det blir nog bra :) En förhoppningsvis mysig biltur med min älskling :) <3
Nu ska jag kolla lite på Trolljägarna samt The OC och sen blir det förhoppningsvis lite skönhetssömn :P
Ha det så bra tills vi hörs ingen!
 


Sv: Förlåt för så sent svar men jag har verkligen inte haft tid till att sitta vid datorn och svara på alla kommentarer… Men i VS butiken fanns det mesta i kosmetik, dock var det begränsat utbud på underkläder. Bara typ Basic i butiken i Sthlm :)

2015-05-04 // 20:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback