Linköping igår <3

Igår va man i Linköping och besökte min kära vänner Lena och Rebecka :) Super kul att träffas och prata om allt mellan himmel och jord, umgås, shoppa, gå på stan, äta gott och få se Rebeckas "lägenhet". Måste verkligen göras om igen snart! Så himla kul och vad jag saknar mina tjejer som bor i storstaden <3
På shoppingen fick jag med mig munkar och en Bh och det är jag nöjd med ^^ Va ju något jag behövde iallafall så inget onödigt, om man inte ska räkna munkarna som onödigt vill säga ;) Men ibland måste man ju unna sig :)
Va iallafall hur mysigt som helst i Vimmerby, Rebecka har perfekta läget för lägenheten, så mysigt vid vattnet :)
 
När jag kom hem till Mike på kvällen satte vi oss och skrev inköpslista och satte oss sedan i bilen för att åkta till affären :) Riktigt skönt att gå i affären ca 21 på kvällen, så lugnt och fridsamt att hela kroppen blev lugn och slappnade av! Måste handla senare på kvällarna oftare när möjligheten finns! Så mysigt!
 
Idag blir iallafall en slappisdag hemma i lägenheten hos Mike. Han är just nu i skolan så får se när han kommer hem :) Handligen gjordes ju som sagt igår så finns inte några måsten som direkt måste göras idag så blir nog rätt lugnt som sagt ;) Skönt med sånna dagar, bara mys framför tvn <3 Blir kanske en promenad om Mike vill, vi får se :)
Nu ska jag ta och byta om och fixa mig lite lätt så att det inte ser ut som jag nyss gick upp ur sängen ;) Vore inte bra med tanke att jag varit uppe sen ungefär 7.30, så det är dags att byta om till vardagskläder ^^
 
Ni får ha det så bra så hörs vi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback