Semlekladdkaka

För ett tag sedan (typ i början av Februari) la jag upp på Facebook att jag hade försökt mig på att göra Semlekladdkaka till Mike. Har va supernöjd med den och jag fick 9/10 i betyg och det tyckte jag verkligen va ett bra betyg ;) Mycket nöjd med det omdömet! Han sa att den smakade mycket mandelmassa så rekommenderar er att baka en sådan om ni tycker om mandelamassa ;)
Så här blev den, kladdig precis som en kladdkaka fast ändå annorlunda på något sätt eller vad man säger! Nöjd i alla fall över att Mike blev nöjd och glad över överraskningen! Bakade den nämligen när han va borta hos några kompisar från klassen :) Så det va en bra kvällsöverraskning att komma hem till antar jag ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback