Underbart väder!

Hejsan!
Va väl ungefär 2 veckor eller nått sedan jag skrev nu så kände att det kanske va dags för ett litet inlägg med lite uppdatering ^^
Kan börja med en nyhet.. Tror inte jag har skrivit det här men jag försöker gå ner i vikt. När jag vägde mig nu i början av Februari så visade vågen -1,4 kg :D Blev överlycklig över att det går åt rätt håll, hoppas det fortsätter så! Passade då i alla fall på att beställa hem och unna mig ett par träningstights, ett par som det är långa ben på ^^ Har ett par sen innan men de går endast till strax under knäna och det är inte alltid som det är passande att ha :) Bland annat på jobbet (städjobbet) men även när det gäller träning, ibland är det inte passande p.g.a vädret liksom! Håller på att gå promenader, äter mindre godis och försöker tänka lite mer på vad jag äter och så! Hittills funkar det så hoppas det forsätter att göra så och inte vänder! Kanske ska skaffa gymkort sen, beror lite på vad min sjukgymnast säger sen i Mars när jag har varit där och kollat och förhoppningsvis fått veta vads om är fel på min rygg!
 
Just nu sitter jag och kollar på Desperate Housewives på Viaplay, älskar den serien och detta blir andra gången som jag kollar igenom den :P Är ju 8 säsonger så jag har att göra ett tag framöver ;) Är man arbetssökande så har man ju lite mer tid liksom ;)
Solen har skinit de senaste 3 dagarna så har verkligen passat på att vara ute, har gått promenad på snitt 3km varje dag med Isor nu när solen varit framme och gud va skönt det är! Ska nog börja med dagliga promenader ;) Så kul och så skönt!!
Nu ska jag gå ut med disk till köket och sedan fortsätta kolla på serien innan det är dags för att kolla på första avsnittet av Grey´s Anatomy efter uppehållet! UNDERBART och som jag har längtat!
Ha det bra så hörs vi nästa gång!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback