Hemkommen från Norrköping!

Hejsan alla :D
Va ca 1 vecka eller något sedan jag skrev och då va de väl inte mycket till inlägg som jag skrev men va i alla fall någon uppdatering som visade att jag levde ^^
 
Idag kom man hem ifrån en helg i Norrköping som bestod av besök på Pizza Hut, shopping, äventyr på spårvagn, umgåtts med massa folk och bara haft allmänt trevligt! :) Mycket nöjd med helgen, kunde dock ha hittat mycket mer på stan när jag shoppade men det gick tyvärr inte så bra med det :( Va väldigt dålig rea tyckte jag, dock hade jag ju inte hur mycket tid som helst på mig att gå runt så hade säkert hittat mer om jag kollat mer noga men det är som det är :) Kommer blir gånger med shopping! :)
 
Nu sitter jag i sängen och kollar på Farmen med mamma bredvid mig. Har duschat förut och även haft fötterna i bad och filat dom :) Så nu ska jag snart äta och sen blir det att göra ansiktsmask och smöra ansiktet :) Kommer se så rolig ut, ska även för första gången testa en ansiktsmask som är en peel off så det ska bli väldigt intressant med hur det kommer gå med det!
Sen blir det att betala räkning, söka jobb, fixa nya låtar till spotifylistan (uppdaterar med jämna mellanrum från topplistan!), testa att skriva ut en sak på våran superdåliga skrivare samt ta det lugnt! Så blir en rätt så lugn kväll trots allt och de är ju väldigt skönt med sånna kvällar tycker jag!
 
Nä men nu ska jag ta och tända lite ljus här på rummet och kamma ut mitt blöta hår innan pausen är slut :)
Ni får ha det så bra så hörs vi när vi hörs! :)
Ungefär så här ser det ut just nu i Målilla, massa vit och fin snö! Dock tror jag inte att det snöar ute just nu!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback