Middagsbjudning i Vimmerby

Hejsan folket!
Va ett tag sedan jag skrev något nu, så tänkte bara titta in och visa att jag levde!
 
Ha mamma och pappa över på middag och fika här i Vimmerby igår hemma hos Mike :) Blev grillad kycklingsnitzel och hemmagjord klyftpotatis till mat och sen blev det lite nybakad äppelpaj till fikat :) Mums! Va riktigt gott, och stolt över för att vara första gången :) Hade hjälp av Mike så vi utgjorde ett bra team igår med pajen :) Den blev helt klart godkänd! :)
Här ser ni den mumsiga pajen! MUMMA!!! :D
Nu tänkte jag ta och hämta mig en glass i frysen och sen sätta mig och spela lite Wii och sen får vi se vad som händer :)
Ha det bra så hörs vi när vi hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback