Full fart!

Hejsan alla!
Här har man varit uppe sedan ca 6.30, klockan stog på 6.45 men självklart vaknar man alltid innan klockan ringer.. Vet inte varför men irriterande är det iallafall att vakna och veta att det inte är någon mening att ens försöka att somna om, man ska ju ändå upp inom några minuter..
Iallafall, gick upp så tidigt för att jag skulle åka iväg och lämna in MIN bil på lagning för en sak och även för att göra en service på bilen :) Ska bli skönt att få det gjort. Ja, jag har blivit med bil, är våran gamla som jag har tagit över :) Känns underbart att ha bil, kommer höja en del eftersom att det kommer att det kommer hjälpa mig att få jobb förhoppningsvis! :)
 
Just nu ska jag strax ta tag i disken, sen blir det lite slapp framför Desperate Housewives innan det är dags att traska sig upp mot stan för att hämta ut linser och kolla runt i affärerna för att dryga ut dagen! Ska även passa på att dammsuga här hos Mike, posta paket, göra övningar med mera :) Så jag kommer att ha fullt upp här i dag :) Skönt när det händer saker!

Imon blir det att åka till Ålem och till mina kära älskade gudbarn <3 Ska bli såååååå kul!!! :D #längtar
 
Nä men nu måstre jag sätta igång göra saker!
Ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback