Hello March!

Hejsan folket!
Det har hunnit blivit Mars och lite varmare sen jag sist skrev här på bloggen, har även hunnit varit på dop för lilla Leon (Mikes brorsbarn). Solen lyser för fullt utanför fönstret hos älsklingen. Han kom nyss hem ifrån skolan och jag satte mig precis här framför daton efter att ha diskat, bytt sängkläder och bäddat sängen samt rengjort toalettstolen och handfatet på toaletten. Nu förtjänar jag att sitta ner en stund iallafall även att det finns mer som behövs göras! Sen blir det väll en dusch gissar jag på och sen ska jag försöka få med mig Mike ut på en lite promenad i solskenet! Riktigt vårväder just idag så det får vi passa på och ta nytta utav! :)
Idag blir det även kanske lite ärenden på stan om jag hinner med det, annars blir det imon och imon ska vi även ut på en lite utflyckt med bilen, kan berätta lite mer i ett inlägg om jag kommer ihåg det! Ingen stor grej egentligen men vi ska åka iväg några mil för att testa på något nytt ;) Får hoppas vi blir nöjda med det iallafall :)
Idag ska jag även träffa min kära vän Linda en liten sväng och prata lite småskit innan hon imon drar iväg till Österrike i lite mer än 1 vecka!
 
Nä, men nu ska jag ta och kolla runt ltie på nätet och sen blir det den där duschen!
 
Kram på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback