Ny dator

Nu har jag skaffat mig en ny dator, denna ska jag faktiskt inte lämna tillbaka som jag gjorde med den andra! Köpte den billigt (1990:- på rea och egentligen 2995:-) och det är helt överkomligt kan jag tycka! Blir en liten dator som jag ska använda tills jag har råd med en liten dyrare och bättre dator. Kommer fortfarande ha kvar min gamla, den gör jag mig inte av med förens den ev. kraschar! Är så nöjd med den gamla, så synd att den börjar bli gammal :'(
 
Datorn jag har köpt heter i alla fall HP 15-r069, 15,6 tum och är i en väldigt fin röd färg.
Någorlunda nöjd med den är jag i alla fall, det är en dator men jag kan säga att jag märker att det inte är någon jätte dyr dator. Vissa saker märker man snabbt är sämre och det har väl dessvärre lite med priset att göra..
 


Svaren från frågestunden ligger uppe på bloggen nu :) KRAM!

2015-03-11 // 09:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback