Söndag!

Söndag.
 
Har träffat mormor och Isor, gått promenad med Isor och mamma samt hjälpt mamma att bada av Isor lite då han va lite smutsig ^^ Mormor är just nu sjuk och orkar inte göra så mycket så vi försöker hjälpa henne med lite vardags grejer när hon ber om hjälp. Kul att man kan hjälpa sin kära mormor <3
Idag blev det att tanka bilen för första gången sedan jag tog över de i Februari. 646,47:- fattigare är jag just nu men nu klarar jag mig ett tag med en full tank. Min lila tanke är att jag endast ska försöka att tanka en gång i månaden eller mer sällan än så om möjligheten finns till det. Vill vara sparsam med bensinen men även med mina pengar, vill inte lägga ut allt för mycket på bensin så försöker att inte kör så mycket mer än nödvändigt! Känns som ett bra sätt att prioritera pengar på, inte slösa mer än man behöver för att man vet att det blir dyrt sen när man väl måste tanka igen ^^ Den som spar, han har som man brukar säga :)
 
Förkylningen härjar fortfarande hos mig. Hostan är borta, dock torr i halsen och näsan rinner/är täppt till och från men annars mår jag helt okej. Glad att jag ändå inte blev så pass sjuk som mormor ha blivit. Stackars mormor! <3
Händer lite i veckan nu framöver, ska lämna in bilen en snabbis på Tisdag igen för att fixa en sak, sjukgymnasten på tisdag också, våfflor med mamma, pappa och Mike på Onsdag när det är våffeldagen, umgås en massa med Mike, Mikes mamma kommer på besök hos Mike i helgen och Monica och jag ska hitta på lite skojiga saker på lördag när Mike har sitt högskoleprov. Mycket som händer men det gillar vi :) Kunde dock varit mer, gillar när det är massa att göra ^^
Nu ska jag ta och kolla lite till på Desperate Housewives innan jag ska ta och sova en förhoppningsvis väldigt god natts sömn!
Ni får ha de så bra tills nästa gång!
- Rätt så nytagen bild på mig från tidigare i veckan (tror det till och med kanske va igår, dåligt minne om kvällarna ^^)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback