Här ekar det tomt visst! Långt inlägg!

Här ekar det visst lite tomt, har inte känt för att skriva kan man väl enkelt säga. Mer än så kan man nog inte säga tyvärr. Sedan jag skrev sist så har det väl hänt lite. Sakerna kommer kanske inte till 100 % komma i rätt ordning men det gör inget ;)
 
En dag valde vi att handla på morgonen efter att lönen hade kommit, gick hur bra som helst. Vi fick med oss massa gott och vettigt hem (Y) När vi kom tillbaka hem så var klockan så mycket så blev inte någon frukost utan jag valde att kalla det för brunch (Y)
Vi gjorde våfflor (som var tänkt till frukost bara för att lyxa till det), fixade goda nybakade frallor från affären och sedan satte vi oss med allt gott och bara slappade och käkade framför tvn och Criminal Minds.
Det är serien som vi just nu håller på att plöja igenom, vi har precis (idag, morse faktiskt) sett klart på första säsongen (vet ej hur många som finns men vi äger 7 eller 8 säsonger i alla fall tror jag) å vi har en del att kolla igenom :D Men för oss som ÄLSKAR serier så gör det absolut inget! Efter Criminal Minds ska vi fortsätta oss visare till Grey´s Anatomy serien :D Jag äger just nu alla säsonger som är släppta, vilket är 11 säsonger och det är väl kanske i alla fall minst 20 avsnitt per säsong kanske? Så kommer bli awsome att kolla igenom! :D
Min sambo har varit otrolig gullig och kom hem från sitt extrajobb en dag och kom då hem med tulpaner (en underbar lila färg), chips, choklad och lotter :D Blev så otroligt glad, kunde inte sluta le och fick nästan tårar i ögonen <3 Var verkligen inte beredd på att han skulle komma hem med det den dagen <3
I lördags åkte Mike och jag till Kalmar. Blev en hel del shopping, självklart mer än vad som var planerat ;)
Vi fick med oss 6 stycken bordstabletter, 2 paket med galgar och en ny golvlampa till vardagsrummet, allt från IKEA :) Allt var planerat att köpas, så det var ju bra :)
Sen var vi inne på modehuset (galleria) och där hittade jag en skitsnygg tröja på Carlings som jag fick "gratis" med hjälp av presentkort som jag fick när jag fyllde 20 år och sedan hittade jag även ett par jeans på HM, blev väldigt billigt då jag hade presentkort från i julas. Så för mig blev det en lyckad shoppingtur (Y) Mike hittade 2 par skor så blev lyckat för honom också :)
Vi var även inne på butiken EKO och där hittade vi lite smått och gott, jag hittad jeanslegging och sen köpte vi massa annat onödigt så klart, allt kan inte vara nödvändigt tyvärr ;)
 
Men vi åkte inte till Kalmar bara för att shoppa, utan vi åkte till Kalmar för att gå på Allsvenskapremiär. Kalmar FF - Jönköping Södra. Matchen var dock tyvärr lite tråkig, inget tryck från Kalmar eller Jönköping, var mer tryck på Jönköpings supportrarna.. Så hoppas på mer tryck på nästa match som vi går på (antagligen match i Norrköping då Mike hejar på dom)
 
Men nu är det snart dags för mig att sova då jag ska upp vi 5.45 imon för att börja jobba 6.30 (Y) Idag påbörjade jag förresten min jobbvecka, 14-17 idag, 6.30-12 och 14-16.30 imon och sen fortsätter det lite så där hela tiden fram till tisdag nästa vecka. Är både jobb på Frendo och jobb på Fritids som gäller denna vecka (Y) 6 stycken pass på Frendo och 5 stycken pass på fritids så det går bra på jobbfronten (Y) :D
Men god natt så hörs vi! :D


Fern  

Det finns visst saker och skriva om!!!
Alltid kul och läsa din blogg!! <3

2016-04-04 // 23:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback